Politique d'expédition
Verzending & Levering
💌 Je pakket wordt met zorg voor je klaargemaakt.
- Gratis verzending: Bij bestellingen vanaf €75 binnen België betaal je geen verzendkosten.
- Snelle levering: Na ontvangst van je betaling wordt je bestelling zo snel mogelijk verzonden. In drukke periodes kan dit uitzonderlijk iets langer duren.
- Verzending via Bpost: Al onze pakketten worden verzonden via Bpost.
- Verzendbevestiging: Zodra je pakket onderweg is, ontvang je een e-mail met een track & trace-code. Check ook je spamfolder als je deze niet kan vinden.
📌 Let op: Zorg ervoor dat je bij het plaatsen van je bestelling het juiste e-mailadres invoert. Zo ontvang je zonder problemen alle belangrijke updates over je bestelling.
Wanneer wordt mijn pakket geleverd?
- Levertijd: Binnen België wordt je pakket normaal gesproken de volgende werkdag na verzending geleverd of kan je het ophalen in onze winkel.
- Track & Trace: Met de track & trace-code kun je de status van je pakket volgen.
- Niet thuis? Als je niet thuis bent, laat Bpost een bericht achter met informatie over waar je je pakket kunt afhalen.
Afhalen in de winkel
Wil je je pakket liever zelf ophalen? Dat kan! Je bent welkom in onze winkels in Liedekerke of Aalst tijdens de openingsuren. Wacht wel eerst op de bevestigingsmail dat je bestelling klaarstaat, zodat je zeker weet dat je pakje afgehaald kan worden.
Retourneren
Bij je verzending vind je de factuur en het retourformulier. Gelieve deze correct in te vullen en samen met de factuur in je retourpakket te stoppen.
Wil je een item retourneren? Zorg ervoor dat we deze binnen 14 dagen na ontvangst terugkrijgen.
❓Hoe werkt het?
Stuur het product binnen 14 dagen terug naar het onderstaande retouradres. Zodra we je retour hebben ontvangen en deze voldoet aan de retourvoorwaarden, wordt het bedrag binnen 14 werkdagen teruggestort op je rekening.
Retouradres:
BOETIEK PURE SENSE (T.a.v. Anoushka Timmermans)
HOUTMARKTSTRAAT 31
1770 LIEDEKERKE
⚠️ Belangrijke retourvoorwaarden:
- Retourzendingen die na 14 dagen bij ons binnenkomen, kunnen niet worden geaccepteerd en worden niet terugbetaald. Wil je je pakket terug? Dan kan dit na betaling van de verzendkosten.
- Artikelen moeten in de originele verpakking en staat worden teruggestuurd: ongewassen, ongedragen, onbeschadigd en voorzien van originele labels.
- Artikelen met make-upvlekken, parfumgeur, sporen van wassen of andere gebruikssporen worden NIET geaccepteerd.
- Retourneren is op eigen risico. Wij zijn niet verantwoordelijk voor verloren retourzendingen. Bewaar daarom altijd je Track & Trace bon totdat je retour is verwerkt.
- GESOLDEERDE ARTIKELEN KUNNEN NIET GERETOURNEERD WORDEN!
Terugbetaling:
Zonder de gevraagde retourgegevens kunnen we geen terugbetaling verwerken. Zodra alles correct is ontvangen, storten we het bedrag binnen 14 werkdagen terug. Vul dus grondig het retourformulier in!
Retourkosten:
De retourkosten zijn voor eigen rekening, tenzij je een beschadigd of verkeerd artikel hebt ontvangen. In dat geval contacteer ons binnen 12 uur na ontvangst via 053 42 80 76.