Deze site biedt beperkte ondersteuning voor uw browser. We raden je aan over te schakelen op Edge, Chrome, Safari of Firefox.

Winkelwagen 0

Gefeliciteerd! Uw bestelling komt in aanmerking voor gratis verzending Nog €75,00 tot gratis verzending.
Er zijn geen producten meer beschikbaar voor aankoop

Producten
Notitie toevoegen
Is dit een cadeau?
Subtotaal Vrij
Verzend-, belasting- en kortingscodes worden berekend bij het afrekenen

FAQ

Producten

De kleur van het product verschilt.

De kleuren van onze producten kunnen iets afwijken van wat je op je scherm ziet. Dit komt door verschillende factoren, zoals de instellingen van je scherm. Wil je de kleuren zeker weten? Kom dan gerust langs in een van onze winkels.

Heb je iets leuks gevonden in onze webshop?

Kom je graag langs in een van onze winkels om een artikel te bekijken? Hier zijn een paar handige tips.

Onze winkels hebben een iets andere collectie. Je kunt zien waar een artikel verkrijgbaar is aan de artikelcode.

Artikelcodes die beginnen met de letter A (bijvoorbeeld A0388) komen uit onze winkel van Aalst. Deze zul je niet vinden in de winkel van Liedekerke, maar we kunnen ze wel meteen voor je halen als ze op voorraad zijn in onze webshop. Omdat ons magazijn direct naast de winkel in Liedekerke ligt, kunnen we het snel voor je regelen zodra je in de winkel bent.

Ik heb een artikel op jullie website gezien, maar het staat niet meer op voorraad?

De voorraad in onze webshop en winkels is verschillend. Wil je weten of een artikel beschikbaar is in een van onze winkels? Bel dan naar de winkel in Liedekerke via 053/42.80.76 of 0487/64.87.07, of naar Aalst via 0471/26.78.30.

Bestellingen

Ik heb een pre-order besteld. Hoe werkt dat?
  • Als je een pre-order hebt besteld, betekent dit dat het artikel nog niet direct leverbaar is. Je kunt het wel alvast bestellen. Zodra de pre-orders bij ons binnen zijn, ontvang je een bericht en wordt je bestelling verzonden.
  • Als je een order hebt geplaatst met meerdere items + een pre-order item, dan zal je volledige order pas verstuurd worden wanneer het pre-order item toekomt in ons magazijn.
Mijn bestelling is onvolledig/onjuist/beschadigd. Wat moet ik doen?

Het spijt ons te horen dat er iets mis is met je bestelling. Neem binnen 12 uur contact met ons op via telefoonnummer +32 53 42 80 76 of stuur een e-mail naar info@boetiek-puresense.be. Vergeet niet om foto's en een beschrijving van het probleem bij te voegen.

Kan ik mijn bestelling nog aanpassen?

Heb je per ongeluk een foutieve bestelling geplaatst? Geen probleem! Je kunt deze eenvoudig zelf annuleren via je account. Als dit niet lukt, neem dan contact op met onze webshop via 053/42.80.76.

Zijn je gegevens niet correct in de bestelling? Controleer dan of alles juist is in je account. Je kan dit aanpassen indien nodig. Laat ons dit ook weten.

Wil je nog iets extra toevoegen aan je bestelling? Dat kan zeker! Bel onze webshop op 053/42.80.76 en we regelen het graag voor je.

Is het mogelijk om een artikel te reserveren?

Op dit moment bieden we helaas geen mogelijkheid om artikelen te reserveren.

Verzenden & retourneren

Ik wil graag een artikel terugsturen. Hoe werkt dat?

Wil je een product retourneren? Dat kan! Je hebt hiervoor 14 dagen de tijd vanaf de dag dat je je bestelling hebt ontvangen.

Ik heb een artikel in de SALE gekocht. Kan ik dit nog terugsturen?

Helaas kunnen afgeprijsde artikelen niet worden geretourneerd. Dit komt omdat deze artikelen met een speciale korting worden aangeboden.

We vermelden dit ook op jullie aankoopfactuur en jullie kunnen deze info terugvinden in onze retourpolicy, zie "Verzenden & retourneren".

Ik heb gekozen voor 'ophaling winkel'. Hoe kan ik dit pakketje retourneren?

Orders waarbij je kiest voor 'ophalen winkel', kan je meteen passen in de winkel en retourneren indien nodig. Je mag uiteraard jouw bestelling ook thuis passen, maar houd er rekening mee dat jouw retourtermijn begint te lopen van zodra je jouw ophaalbevestiging via e-mail hebt ontvangen.

Wat gebeurt er met mijn retourzending?

Zodra je je pakketje naar ons hebt teruggestuurd, kun je eenvoudig controleren of het bij ons is aangekomen. Gebruik hiervoor de track & trace code die je hebt ontvangen bij het retourneren.

Kun je je pakketje niet traceren? Geen zorgen! Neem dan contact op met de pakketdienst die je hebt gebruikt voor de verzending. Zij kunnen je precies vertellen waar je pakket zich bevindt.

Wie betaalt de retourkosten? Als de bestelling correct is geleverd, zijn de retourkosten voor eigen rekening. Mocht je echter foutieve of beschadigde artikelen hebben ontvangen, neem dan binnen 12 uur contact met ons op, zodat we het snel voor je kunnen oplossen.

Wanneer kan ik mijn geld terug verwachten na een retour?

Zodra we jouw retourpakketje hebben ontvangen, duurt het ongeveer 14 werkdagen voordat het bedrag op jouw rekening wordt teruggestort. Vergeet niet om het retourformulier volledig in te vullen, zodat we je terugbetaling zo snel mogelijk kunnen verwerken.

Winkels

Is er parkeergelegenheid bij de winkels?
  • Liedekerke: Rondom de winkel zijn er voldoende parkeerplaatsen. Daarnaast zijn er ook twee grote parkings op loopafstand.
  • Aalst: Je kunt parkeren op het Esplanadeplein of in de ondergrondse parking op de Hopmarkt.

Gratis levering vanaf €75

Wekelijkse nieuwe collectie

Eenvoudig afrekenen